pirmdiena, 2017. gada 20. februāris

Šoko cepumi

Labs vakars!

Es izdzīvoju!!! Tas ir viss ko man šodien gribas teikt.
Nē, ne ar šoko cepumiem te nav nekāda sakara. Viss saistīts ar darbu. Šodien 24 zinātkāri, enerģiski 3.klases skolnieki atbrauca uz manu darba vietu un man vajadzēja viņus izvadāt ekskursijā. Visiem, kam ir bijusi saskarsme ar 9-10gadīgiem jauniešiem, zin cik viņi ir enerģiski un dažu labu ar vājāku nervu sistēmu var ievest kapā. Taču man šodien viss beidzās labi, jauniešiem patika un man pašai arī.
Par cepumiem - šie ir ļoti vienkārši cepumi, ko ātri var uztaisīt pat vislielākais čaiņiks un rezultāts būs garšīgs. Recepte tikai mazliet atšķiras no jau popularitāti guvušajiem sviesta cepumiem.
Viss kas šeit nepieciešams - sviests, cukurs, ola un milti. Viss pārējais - brīva improvizācija par tēmu.

Tātad, mums vajadzēs:
150gr sviests
125gr cukurs
250gr milti
1 ola
1 tēj.k. cepamā pulvera
1 aplesīna miziņa
3-4 ēd.k. kako
dažas piles vaniļas esences
šķipsna sāls

Kā var redzēt, sastāvdaļu nav daudz, pēc cepamā pulvera tālākais saraksts tīri pēc improvizācijas.

Tātad, sākumā sviestu sasilda līdz istabas temperatūrai, jeb tam jābūt mīkstam. Tad liek bļodā, pievieno cukuru un vaniļas esenci un ar dakšiņu kārtīgi samaisa kopā.

Tad pievieno kakao, es liku 3 ēdamkarotes ar kaudzi, pievieno vienu olu un sarīvētu viena apelsīna mizu. Tad visu kārtīgi samaisa.



Pēc tam pievieno 1 tējkaroti cepamā pulvera un 250gramus miltu Samīca viendabīgā mīklā. Izrullē desā un ietin pārtikas plēvē, Mīklu liek apmēram uz 20-30minūtēm saldētavā sacietēt.




Kad desa atdzisusi to sagriež apmēram 1cm biezās šķēlēs. Liek uz pannas un cep, iepriekš sakarsētā krāsnī uz 200grādiem kādas minūtes 10-15.




Lūk, tas arī viss. Tieši tik vienkārši, kā izskatās. Galvenais, kā jau iepriekš minēju, galvenās sastāvdaļas sviests, milti, cukurs un ola un viss pārējais tīra improvizācija!

Lai labi garšo!

1 komentārs: