otrdiena, 2016. gada 9. februāris

Vistas gaļas pīrāgs ar dubulto sieru

Sveiciens februārī!

Man jau gribētos teikt, ka JAU ir februāris, pirmais mēnesis šajā gadā ir jau nodzīvots. Pa kuru laiku?! Nepaspēšu ne attapt, kad jau atkal būs darbaļaužu gaitās jādodas. No vienas puses man darbs pietrūkst, no otras puses - kā padomāju par agrajiem rītiem, tā paliek sevis žēl. Nu kāpēc jāceļas tik agri un tik vēlu atpakaļ mājās? Ja vien varētu darbā ierasties uz pulkstens 10.00 un mājās doties jau 15.00. Ideāli!
Pietiks sapņot. Man vēl laiks. Es ceru!

Tad nu vienu dienu sagribējās pīrāgu. Ledusskapī bija aizķērušās šādi tādi vistas fileju atgriezumi(mazas filejiņas) ko ar gudru ziņu biju noglabājusi citai reizei. Te arī kāda paprika mājās mētājās, kukurūzas bundžiņa un pats galvenais, saldētavā bija tešlas kārtaina mīkla. Nu ko, kāpēc svētdienas vakarā neuztaisīt kādu sātīgu pīrāgu un tam visam virsū vēl dubulto siera devu neuzkaisīt. Kaloriju bumba, bet nu garda kaloriju bumba.
Doma un izpildījums vienkāršāks par vienkāršu. Tā nu sanāca, ka pildījumu es biju sagatavojusi vienā dienā, pašu pīrāgu cepu otrā dienā

Tātad, mums vajadzēs:

Kārtaino mīklu
nedaudz vistas filejas( man bija 5 mazās filejas)
daži šampinjoni
siers
mazā kukurūzas bundžiņa
paprika
neliels sīpols
1 ķiploku daivas
nedaudz sviesta
iecienītākās garšvielas vistas gaļai(man bija saldā čili mērce)
sāls
ola

Ka redzams, nekas daudz nav vajadzīgs un galvenais - daudzumus var variēt pēc sirds patikas.

Sākumā sagriež sīpolu un ķiploku šķelītēs, nelielā sviesta daudzumā to apcep kopa ar sagrieztiem šampinjoniem un atliek malā.




Kamēr cepas šampinjoni, gabaliņos sagriež vistas fileju. Kad apcepušies šampinjoni, ņem tad uz tīras pannas, nelielā sviesta daudzumā apcep vistas fileju. Fileju pārkaisa ar savām iecienītākajām garšvielām. Man bija čili mērce un sāls. Pēc tam pievieno sagrieztu papriku, apceptos šampinjonus un kukurūzu. Nedaudz, kādas 5-7minūtes to visu pacepina un tad ņem nost no uguns.



Pēc tam ņem kārtaino mīklu, man bija saldētā Tešlas mīkla. Izvelnēju nedaudz lielākas tās plāksnes un ieklāju dziļajā cepamajā pannā, 1-2 plāksni atstājot pārklāšanai. Pa virsu liek pildījumu un to visu bagātīgi pārkaisa ar sieru. Pēc tam atlikušās plāksnes sagriezu strēmelītēs un pārklāju pāri. Un visbeidzot to pārziedu ar sakultu olu. Cep 200 grādos kādas 30minūtes.









Lūk, vienkārši un ātri. Garšīgi gan silts gan arī jau atdzisis. Galvenais, ka ērts veids kā izmantot pāri palikušos produktus pieklājīgāka veidā, lai ar lepnumu celtu galdā viesiem.


Lai labi garšo!

2 komentāri:

  1. Labi, ka man ir vizuālā atmiņa, jo sarakstīju visu, kas vajadzīgs noprikt, bet nezkāpēc siers tur neuzrādījās ...

    AtbildētDzēst