trešdiena, 2015. gada 28. oktobris

Pauze

Laba diena!

Nu ko lai saka, pēdējais ieraksts ir tapis šā gada 29.martā. Tas nu sanāk diezgan pasen un vairāk nekas jauns nav publicēts.
Nav tā, ka neko es neesmu gatavojusi, absolūti nē. Esmu, un pietiekami daudz, galu galā, mājās 5 mutes jābaro, taču manā dzīvē ir iezagušās šādas tādas pārmaiņas, kas diezgan loģiski izskaidro manu slinkumu uz jaunu recepšu datēšanu un publicēšanu.
Tagad uz gadu es atkal būšu mājsaimniece un es ceru, ka iedvesma un enerģija atgriezīsies manā ikdienas ritmā un tad jau nepaslinkošu un publicēšu kādu recepti no manas ikdienas.

Bet tā, pagaidām saku lielu paldies par to, ka joprojām lasāt un izmantojat manas publicētās receptes. Prieks, ka noder.

P.S. jūs droši varat iesūtīt savējās, rubrika " Tā gatavo citi"  nav slēgta ;)

8 komentāri:

  1. Zitiņ, paldies par Tavām receptēm, kurās jāteic idejas smeļu ļoti bieži.
    Ļoti gaidīšu kādu jaunu ideju, kā pārsteigt savus mīļos!
    Lai Tev jauks šis laiks kopā ar bērniem un ģimeni!

    AtbildētDzēst
  2. Man liels prieks par šo ziņu. Šeit var smelties daudz labu ideju.Paldies!!!

    AtbildētDzēst
  3. gaidu ar nepacietibu, driz jau busu izmeginajusi ikkatru edienu, kuram nav bijusi vajadziba pec cepeskrasns :)

    AtbildētDzēst
  4. Fu... Paldies Dievam, esat atpakaļ ! Sāku jau satraukties! Ar nepacietību gaidu ko jaunu!

    AtbildētDzēst
  5. Prieks par ziņu. Regulāri gūstu kādu ideju, ko pagatavot savai ģimenei. Paldies :)

    AtbildētDzēst
  6. Liels prieks, ka esi atpakaļ! :))

    AtbildētDzēst
  7. Es te arī regulāri ielūkojos un sabēdājos ka tik ilgi nebiji manīta. :)

    AtbildētDzēst