trešdiena, 2015. gada 14. janvāris

Jogurta mafini ar persikiem

Labs vakars!
Nāku es te ar bēdu vēsti, kas cieši jo cieši saistīta ar šo recepti. Nē, nē, neviens nav nomiris, aizgājis vai kā citādi, ptu, ptu, ptu... mani pametis. Es domāju no dzīvām būtnēm.
Bet ja runājam par aizgājējiem, tad jā... dziļās sērās paziņoju, ka pagājušo svētdien, tieši mafinu cepšanas brīdī, dzirksteļojot aizgāja man uzticamā un neaizvietojamā cepeškrāsns. Mhm... par aizgājējiem tikai labu vai nu neko, tad nu izlikšos, ka man nepavisam nav dusma uz to, ka tā izdomāja izbeigties tieši svarīgākajā brīdī, kad visa māja gaida kaut ko garšīgu. Še tev vecīt vasarsvētki!!! Dzirksteles šķīda ne pa jokam, labi, ka vismaz lielāko daļu es biju sacepusi. Taču tas nemazināja manas bēdas, jo mafini izrādījās ārkārtīgi gardi. Nu velss, nu!
Tāda, lūk, man sāpe!

Tātad, mums vajadzēs:
3 olas
1glāze cukura
100gr. sviesta
1 glāze jogurta
3 glāzes miltu
2 tēj.k. cepamā pulvera
40ml konjaka
konservēti persiki

Pat nezinu ar ko lai sāk. Laikam ar to, ka sākumā izkausē sviestu.
Bļodā iesit trīs olas, pievieno cukuru un kārtīgi sakuļ, līdz masa ir gaiši dzeltena un apjomā palielinājusies vismaz par trīs reizēm.

Tad tiek pievienotas pārējās sastāvdaļas, kā konjaks, sviests un jogurts. Viss kārtīgi samaisīts.


Un visbeidzot tiek pievienots cepamais pulveris un milti. Visu kārtīgi samaisa viendabīgā masā, lai nav kunkuļi. Noliek mīklu uz kādām minūtēm 10 atpūsties. Tikmēr izņem persiku pusītes un notecina no sīrupa.





Tālāk jau tikai cepšanas vaina. ņemam mīklu, liekam formītēs un pa virsu liekam sagrieztu persiku. Liekam cepties savos 200grādos uz kādām 25min, vai arī kamēr mafini gatavi. Pārbaudīt var ar kociņa metodi. Tas arī viss. atdzesē un ēd nost, kamēr vēl ir!!!



Man tiešām sāp sirds par neizceptajiem mafiniem....

Lai labi garšo!

2 komentāri:

  1. Super garšīgi mafini!! :) :)
    Nav norādīts gan cepamā pulvera daudzums, bet pieļāvu, ka tas slēpās zem"2 tēj.k. cukura" :))
    Žēl par cepeškrāsni. Cerams, ka jau ir jauna...

    AtbildētDzēst