svētdiena, 2014. gada 2. marts

Krabju nūjiņu salāti

Laba diena martā!
Nu ko, ziema aizvadīta un izskatās, ka šis gads būs sācies ar neierasti agru un patīkamu pavasari. Un es esmu par to tikai priecīga, jo tā nu ir sanācis, ka esmu tikusi pie jaunām skrituļslidām. Tagad tik jāatrod laiks skrituļošanai un jāuzmana sava roka.
Bet, kamēr man sportiskās aktivitātes vēl izpaliek, sanāk plosīties pa virtuvi. Nezinu, vai nu pateicoties agrajam pavasarim, darbam vai ģimenei, bet es atkal jūtu, ka pie manis atgriežas mūza.
Šos salātus es uztaisīju februārī, tikai tagad sanāk laiks un gribēšana tos publicēt! No vienas puses skatoties, kas gan nemāk un nezin krabju nūjiņu salātus. Variācijas ir miljons veidu, pat neskatoties recepti, ņem un tik taisi. Jāatzīstas, ka es tā īsti par šiem salātiem nefanoju, bet ir reizes, ka sagribas tā... ka acīs cērtas. Un sit kaut vai nost, bet vajag! Un tad nu, kad pienāca šāda reize, tapināju augšā. Tikai šoreiz sanāca nedaudz par daudz rīsus pielikt. Jo man garšo, ja ir daudz dārzeņu un maz rīsu.

Tātad, mums vajadzēs:
krabju nūjiņas
rīsus
konservētu kukurūzu
tomātus
papriku
gurķi
krējums
majonēze
sāls

Ar daudzumiem ir tā, skatoties cik daudz vēlas gatavot un cik būs to ēdāju, kā arī... cik liela vēlme ēst.
Arī pie sastāvdaļu izvēles nevajag stingri pieturēties, liek to, kas vairāk pašam garšo vai liekās, ka tā garšos labāk
Man bija 1 glāze rīsu,1 bundžiņa konservētas kukurūzas, 1/2 no lielas paprikas, 1/2 gurķa, 1 tomāts, 250gr. paciņa krabju nūjiņu, krējums, majonēze pēc ieskatiem.
Bet kā jau sākumā minēju, 1glāze rīsu bija par daudz, ieteiktu ņemt pusi un ar vienu tomātu ir par maz.
Gatavošana - vienkāršāka par vienkāršu. Sākumā liek vārīties sālsūdeni, kad tas uzvārīsies ber klāt rīsus un vāra mīkstus. Kad mīksti, nokāš un liek atdzesēties.



Kamēr vārās rīsi, tikmēr rāmu garu griež pārējās salātiem domātās sastāvdaļas. Kādā secībā? Absolūti vienalga.




Pēc tam pievieno rīsus, visu kārtīgi samaisa un tad liek klāt krējumu un majonēzi. Vadās pēc savām garšas kārpiņām. Kad liekas, ka panākta ideālā garša, visu lieko liek nost un servē salātus galdā!



Ātri, vienkārši un garšīgi. Man kā krabju nūjiņu neēdājam šie salāti reiz pa reizei veldzē dvēseli.

Lai labi garšo!

1 komentārs: