sestdiena, 2014. gada 18. janvāris

Cūkas ribiņas medus sinepju glazūrā

Laba diena!
Beidzot ir pienākusi ziema un spriežot pēc kliedzošajiem virsrakstiem ziņu portālos, tad šis aukstums laikam ir kaut kas anormāls. Nez. Ziema kā ziema, beidzot būs aizsalis kāds ezers un es varēšu nodoties savām iksvētdienas peldēm. Tiesa - es jau divas reizes esmu bijusi, neskatoties, ka nebija ledus. Izrādās, ka iebrist aukstā ezerā nemaz nav tik grūti, kā man sākumā likās. Tagad mani uztrauc tikai viens, ja ezers būs aizsalis, vai kāds būs pamanījies uztaisīt tajā caurumu, vai arī man pašai par to būs jārūpējas. Tad jau rīt redzēs.
Tā, ikdienas gaitas rit savu ritējumu, darbs - mājas - darbs -  mājas. ēstgatavošanai laiks enerģija un idejas absolūti nulle. Pagatavoju kaut ko uz ātru roku vai aizbrauc ieturēt maltīti ārpus mājas. Mhm... tā ir, kad esi iejūdzies darbaļaužu gaitās. Bet es kaut kā neskumstu. Sāku apsvērt domu šo blogu slēgt ciet. Tagad virtuālajā vidē ir tik milzum daudz recepšu gan foto gan parastās, ka ne saskaitīt. Šo es saglabāšu priekš sevis kā pierakstu kladi.
Bet nu, kamēr vēl neesmu atmetusi ar roku, ielikšu vēl vienu recepti. Šo es gatavoju pagājušo svētdien, bet tikai tagad piesēdos pie publicēšanas. Recepte ir vienkārša un neprasa daudz pūles. Rezultāts - ir pat baigi ok. un domājams, ka šī recepte piemērota arī vasaras periodam, kad atklāj grila sezonu.

Tātad, mums vajadzēs:
Cūkgaļas ribiņas
ķiploku
ingveru
sinepes
medu
Vorčesteres mērci
garšvielas - rozmarīns, timiāns, pipari
sāls

Ar daudzumiem - pēc katra individuālā ieskata. Man bija kāds nepilns pusotrs kilograms gaļas. Garšvielas - tikai uz aci un savas saprašanas.

Sākumā ribas sagriež gabalos un iemarinē. Marinē pievienojot īkšķa lieluma sagrieztu ingveru, kādas divas ķiploku daivas, sasmalcinātu kaltētu rozmarīnu un timiānu kā arī melnie pipari, sāls un vorčesteres mērces. Viss uz aci.... Pēc tam liek zem sloga un atstāj vismaz uz stundām trijām vai pat vairāk.






Kad gaļa iemarinējusies, ķeramies pie cepšanas. Izklājam folliju, kārtojam gaļu un pārklājam ar foliju. Pēc tam cepam kādu stundu 220grādos.



Pēc tās stundas velkam gaļu laukā, ņemam nost foliju un pārsmērējam ar medus un sinepju maisījumu. Šeit jau atkal medu ar sinepēm jauc tādās proporcijās, kādas uzskata par sev tīkamām. Man bija 3 ēdamkarotes medus ar 3 tējkarotēm sinepju. To tad smuki pārlaista pāri gaļai un tagad bez folijas liek 200grādos cepties, līdz gaļa zeltaini brūna. Man gan sanāca nedaudz pa ilgu un gaļa sanāca tumšāka.




Tas arī viss. Servē galdā un ēd nost!


Lai labi garšo!

15 comments:

  1. Man gan patiktu, ja Tu turpinātu. Cilvēki jau saprot, ka ne vienmēr ir laiks un ka ir grūti to tomēr darīt. Bet zini, ka tur ārā - internetā - ir daudz tādu, kas te ik pa laikam iegriežas, lai paskatītu, ko Tu esi sadarījusi jaunu. Nemaz neskaitot visas tās reizes, kad nāk pie pārbaudītām receptēm vai vienkārši parakāties un atrast iedvesmu.

    AtbildētDzēst
  2. Pievienojos augstāk paustajam viedoklim! Ielūkojos šeit regulāri gan pēc jaunām gan vecām receptēm, sevišķi noder dažādi virtuves padomi :)

    AtbildētDzēst
  3. Nemet gan plinti krūmos, Tu dari svētīgu darbu! Ubersmalkie zirņudīgstu mussi ar balzamiko un trifeļu mežģīnēm nevienu neinteresē, cilvēkiem nepieciešama iedvesma normāliem ēdieniem, ko ēd tauta :)

    AtbildētDzēst
  4. Jā, man arī šis blogs patīk, jo ir normāli un galvenais garšīgi ēdieni nevis kaut kādi šausmīgi švītīgie
    !

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nekādā gadījumā tādu dumību nedariet,ļoti labs blogs!

      Dzēst
  5. ļoti labs blogs,ar saprotamām,nesarežģītām ,ātri pagatavojamām receptēm, un normālam cilvēkam pieejamiem produktiem.
    Pēc Jūsu ieteikumiem atklāju sev kokospienu.
    Gaidām jaunas receptes. Paldies!!!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es ar' esmu atbalsta grupā ZITINJAS VIRTUVEI BŪT! :)
      P.S. Un kokospiena atklājums ir vareni labs pienesums manām gastranomiskajām izvirtībām, lieki teikt, iedvesmojoties no šī bloga.

      Dzēst
  6. Pilnīgi atbalstu augstākminēto viedokli - blogam ir JĀBŪT! Mans vismīļākais ēdienu blogs - laikam no šī visvairāk recepšu uztaisīts. Arī citos ir viena otra laba recepte, taču atšķirībā no ši, lielākā daļa man liekas nedaudz "samākslotas". Lūdzu - tā turpināt!!!

    AtbildētDzēst
  7. Blogs ir labais,ēdieni forši,garšvielas atrodamas,bet ar ko atšķiras Jūsu blogs un ko ir ļoti interesanti palasīt, tas ir ievads -mazā dienasgrāmatiņa,ļoti forši!
    Nedomājiet par slēgšanu,Šis blogs ir pilnīgi atšķirīgs no citiem! Veiksmi arī turpmāk !

    AtbildētDzēst
  8. Paldies, ka pastāv šāds blogs. Ja nav laika publicēt jaunas receptes, vismaz esošās mums neliedziet, lūdzu.

    AtbildētDzēst
  9. Tieši pateicoties šim blogam, es pārstāju baidīties no plīts, atmetu pusfabrikātus un iemācījos gatavot! Kā jau augstāk tika minēts - šī vietne no pārējām atšķiras ar to, ka šeit apkopotas "reālu" ēdienu receptes, nevis pseido-šefpavāru izvirtības. Paldies par līdz šim ieguldīto darbu, un ceru, ka kaut ko jaunu publicēsi arī turpmāk!

    AtbildētDzēst
  10. Es ari gribu pateikt "paldies" par so blogu! Lai gan es iekomenteju reti, sajaa blogaa ieskatos ik pa laikam. It ipasi tad, kad uznacis "sieviesu dzives apnikums" sakara ar to, ka atkal ir kartejaa pirmdiena/otrdiena/tresdiena u.tt., un atkal kaut kas edams jacelj galdaa. Tad palidz Jusu ievada komentari - palasu, pasmaidu un atviegloti nopusos, ka neba es vienigaa ciinos ar so "dienisko vakarinu dilemmu." Ka jau citi komentetaji teica, sis blogs palidz ar idejaam, kad saime prasa "a kas sovakar vakarinaas?" bet tev laika maz, ideju truukums, un ledusskapi ari nekadu super-produktu nav.Velreiz paldies un lai Jums veicas!

    AtbildētDzēst
  11. Šovakar tapināju ribiņas tieši pēc šīs receptes, ar mazām korekcijām. Tā kā mēs abi ar manu cienīto neēdam ķiplokus, tad iztikām bez tiem un timiāna vietā (izrādās, manā garšvielu plauktā tā nebija) es izmantoju estragonu. Sanāca vienkārši dievīgi, abi ēdām pirkstiņu laizīdami. Zitiņa, sirsnīgs paldies par šo un visām citām receptēm! Jau sen nevaru iedomāties savu dzīvi bez šī bloga, jo kur gan es ņemtu receptes?! Tā turpināt un zemu paklanos par ieguldīto darbu un iespēju izmantot Jūsu receptes!

    AtbildētDzēst
  12. Arī es ik pa laikam šeit uzlaboju sev garastāvokli:))
    Lai veicas, un paldies par visu!

    AtbildētDzēst
  13. Labvakar, tomēr esat uzklausījusi cilvēku lūgumus, un blogs eksistē, paldies.es ar tik varu teikt, vērt ciet nevajag, ir ļoti OK, paldies...Par receptēm. ..un jūsu trijiem draugiem, čujs, ņuhs un poņa, atsevišķs paldies��

    AtbildētDzēst