sestdiena, 2012. gada 2. jūnijs

Krēmīgais pupiņu sautējums ar dārzeņiem

Laba dien!
Ārā aiz loga ir viens riktīgs suņa laiks, es jums teikšu. Bija doma šodien braukt uz Madonu uz balonu festivālu, taču nobijāmies no laika un nolēmām palikt tepat, Rīgā. Ko lai sadara, ja lietus līst, krusa birst un ir auksts? Atbilde man jau bija galvā - es gribu sev kurpes!!! Cienītais piekrita, ka šādos laika apstākļos nekas prātīgāks nav sadarāms, kā vazāties par kādu tirdzniecības centru. Pie tam, man bija vajadzība. Tā nu devāmies iekarot Alfu, vīrs ar vecākajām atvasēm izmantoja Cinamon viesmīlīgos pakalpojumus, es, savukārt, ar jaunāko atvasi devos kurpju medībās. Pēc apmēram pusotras stundas mēs visi satikāmies priecīgi un laimīgi. Lielie labi atpūtušies, es ar jaunāko priecīgas par kurpju atrašanu. Tagad var droši braukt mājās un taisīt pusdienas.
Ceturtdien pēc darba bija neliels sagurums, ka diži pie plīts stāvēt negribas. Ko lai pagatavo? Aizvien biežāk, pēdējā laikā atskan jautājums: ko pagatavot? Jāsaka, ka šis jautājums sagādā pamatīgas galvassāpes, jo izdomāt ir visai grūti. Tieši tāpēc es neiepērku pārtiku uz nedēļu, kā lai es spēju izdomāt ko gatavot uz reiz trīs maltītes, vismaz! Pie tam, es vēl esmu diezgan impulsīvs cilvēks, kas var pēkšņi mainīt savas domas un plānus. Cienītais kaut ko minēja par pupiņu sautējumu. Sen neesot ēsts. Hmm... pupiņu? Bet mājās nebija vistas fileja. Ko nu? Kaut kā nolēmu pagatavot ar dārzeņiem, saldo krējumu un sieru. Ziniet, sanāca labs. Šodien kā reiz vēl bija palicis no ceturtdienas pāri un jau otro reizi pārliecinājos, ka ir labs.

Tātad, mums vajadzēs:
konservētas pupiņas tomātu mērcē
papriku
cukīnī
puravu
konservētu kukurūzu
saldētas zaļās pupiņas
saldo krējumu
sieru
sāls
cukurs

Daudzumi un dārzeņi ir katra gaumes jautājums. Es izvēlējos tādus, kas ātri gatavojas, taču šeit var izmantot savus iecienītākos dārzeņus. Arī sēnes var likt klāt.
Tātad, visus dārzeņus sagriežam gabaliņos. Ber cepamtraukā un pārkaisa ar nedaudz sāli un šķipsnu cukura.






Pēc tam pievieno konservētu kukurūzu, pupiņas tomātu mērcē, samaisa un pievieno saldo krējumu. Saldo krējumu var arī nelikt, bet tā kā man bija palikusi apmēram puse no 500ml paciņas un vajadzēja diezgan steidzami izlietot, lai nākošreiz man šī paciņa neskrietu pretī, tāpēc pievienoju sautējumam. Liek cepeškrāsnī un cep līdz dārzeņi mīksti apmēram 200grādos uz kādām 30-40minūtēm.



Kad pagājušas apmēram 30minūtes, pievienojam rīvētu sieru, samaisām un ieliekam atpakaļ uz kādām 10 minūtēm. Un tas viss. Servē galdā.




Ja akurāt vēlas, var likt klāt arī gaļu. Vislabāk vistas fileju. Vēl, protams, var nelikt klāt sieru. Bet tā kā es no kalorijām tā diži nebaidos, tad nu liku klāt sieru.


Labu apetīti!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru