ceturtdiena, 2011. gada 1. decembris

Vērtīgais atradums

Redz kā i, reizēm ir svētīgi parakāties mammas virtuves skapīšos. Nereti sanāk uzdurties visai vērtīgiem atradumiem, kā piemēram, šoreiz.
Šoreiz mans guvums ir "riekstiņu" formītes. Nemaz nezināju, ka mammai tādas ir. Kaut kā neatceros, ka bērnībā tiktu "riekstiņi" cepti. Tad nu bija liels prieks tās piesavināties sev! Ja godīgi, es gan neesmu lielu uzmanību pievērsusi, vai veikalos šīs formītes ir atrodamas. Ļaudis sakot, es esot nopērkamas Maximās un citos tamlīdzīgos veikalos, taču manās acīs šīs nav iekritušas. Savādāk jau sen būtu manā īpašumā. Māsas īpašumā ir cita "riekstiņu" panna. Tāda, kas liekama uz gāzes plīts. Taču māsa ne par ko negribēja man ļaut šo pannu piesavināties.
 Tagad tik varēšu cept ģimenes iemīļotos "Riekstiņus". Tik smalkāk jāpapēta tās receptes.




11 comments:

  1. Izskatās mega antīki, manai mammai tas pats tik spožā krāsā. Es gan neuzdrīkstot tos viņai prasīt, mazums vēl uznāk kulinārijas luste viņai:D

    AtbildētDzēst
  2. aa .. man skauž. Riktīgi!!! Jau pāris gadus meklēju un nekādi nevaru atrast

    AtbildētDzēst
  3. mmmmm, es Tevi apskaužu, goda vārds! Eg.

    AtbildētDzēst
  4. Dieva dēļ meitenes Latgalītē arī veco laiku vafeļu pannu var atras ne tikai riekstiņu formas

    AtbildētDzēst
  5. šīs konkrētās, mamma esot pirkusi padomju laikos kā baigo deficītu!
    Tā jau saka, ka Latgalīte pašu vellu varot dabūt. Tik man pašai kājas par īsu. Bet es varu arī savu reizi aizdot šīs formītes :D

    AtbildētDzēst
  6. Šis ir labs! Es arī no vīramātes dabūju, jau izmēģināju:).

    AtbildētDzēst
  7. Aizsūtīju vīru uz Latgalīti un arī tiku pie formiņām :) Paldies, Edīte. Biju dzirdējusi, ka tur var meklēt, bet man no tās vietas bail :D

    AtbildētDzēst
  8. Man ir reikstiņu panna, kuru pārdodu,jo man ir divas...sīkāka info uz e-pastu, varu nosūtīt arī foto..ja nu kādam vēl interesē. Atrodas Rīgā

    AtbildētDzēst
  9. sorry, aizmirsu - e-pasts:exoticcharm@tvnet.lv

    AtbildētDzēst
  10. ss.lv taču visu ko var atrast!

    AtbildētDzēst