trešdiena, 2011. gada 30. novembris

Augļu salāti

Šorīt savā epastā atradu vēstuli no Riharda, kurš padalījās ar savu iecienītāko augļu salātu recepti.


Gribu piedāt Tev pamēģināt uztaisīt manus mīļākos salātus.
Man nav bildes kā tas viss izskatās un kā pagatavot. Mamma sen, sen vienā restorānā ēda, tāpēc sāka gatavot tos.

Tad kad, kādam es izstāstu, kas ir iekšā salātos, daudziem pirmā reakcija ir ''da labi'', kā var olu ar augļiem jaukt + majonēze...bet kad visi pagaršo, nevienam nav negaršojuši...parasti no galda pazūd pirmie... Tā saka Rihards.






Tātad, mums vajadzēs:


1. Krabju nūjiņu paka, kurā ir 20 krabji. Tikai neņem tos plastmasīgos, es parasti ņemu, tos kas par ~1,25 LVL
25 cieti vārītas olas
3. Provansas majonēze, parasti aiziet, 2/3 no paciņas, bet jāskatās, kā izskatās un cik šķidrs,galvenais lai nav parāk šķirdrs.
4Augļu kompots, nopērkams, reti Maximā,retāk RIMI, biežāk Sky. (Kurā iekšā ir - vīnogas,persiki,ķirsis...vēl kaut kas) Jāskātas tādus kopots, kas ir pielikumā, tikai lielāka bundža, pēc izmēriem škiet nākamais izmērs
Galvenais neņemt to, kurā ir tās divu veidu papaijas (viņas ir cietas). Tad kad es nevaru atrst īsto, tad esmu vnk ņēmis persiku bundžu, ananāsu bundžu, sagriezis mazos gabaliņos, bet tas nav tas.
5. Esmu redzējis, ka citi vēl papildus pieliek Garneles, bet tad krabju nūjiņas jāpieliek mazāk. (man garneles negaršo, tapēc nekad nelieku)


Kā pagatavot:

Uzvāra olas, lai ir cietas
Sagriež krabju nūjiņas mazos gabaliņos
Nokāš augļu salātus, lai sula nav, pievieno krabjiem
Sagriež olas mazos gabaliņos, pievieno krabjiem un augļiem

Pievieno majonēzi, samaisa, ieliek leduskapī lai iesūcas, un ir auksti, un ēdam

Izmaksas, kopā veido apmēram, Olas paka 0,60 LVL + Krabji 1,25 LVL + Majonēze ? 0.50 + Augļu kompots
viss...




Paldies Rihardam :)

2 komentāri: