trešdiena, 2011. gada 8. jūnijs

Nenosmieties

Ak vai, kā šodien sasmējos!
Šodien laiskā pēcpusdienā šķirstīju jaunāko Playboy(LV) numuru un uzgāju interesantu rakstu par blogiem un to īpašniekiem. Kā jau vīriešu žurnālam pienākas, uzmanība tika veltīta jauno tehnaloģiju blogiem. Taču ievadā bija minēts, ka pēdējā laikā populāri kļuvuši ēdienu blogi.
Un tad seko ģeniāls teikums - daži šefpavāri šos blogerus saucot par ēdienu "fakeriem" .
Jāsaka, ka smējos kādas minūtes 5 un joprojām par to klusiņām ķiķinu. Kur nu trāpīgāk var pateikt!
Es sevi nevienā brīdī neesmu pozicionējusi kā pavāri. Nē, patiešām nē.  Esmu tikai mājsaimnice, kurai jāpabaro 5mutes, savējo ieskaitot. Līdz blogam nonācu pagalm nejauši. Kad pēc Milēdijas frāzes, ka braukšot pie manis mācīties gatavot, sanāca ieraudzīt vienu ēdienu blogu. Līdz tam tas man bija kas svešs. Tā nu uzsāku arī es un ceru, ka mani draugi to spēj novērtēt.
Tagad ar lepnumu varēšu teikt, ka neesmu blogere, nē... ne tuvu tam. Es esmu ēdienu fakere.

Lai jums jautra atlikusī dienas daļa!

P.S. ledusskapī top kas gards. Ja būs sanācis, noteikti padalīšos ar recepti :)

3 komentāri:

  1. haha...
    nu ja, laikam piekritīšu...ar gardu, lepnu smieklu arī es sevi pieskaitu šai kategorijai :)

    AtbildētDzēst
  2. Jā, latviešiem ir tāds niķis noniecināt otru. Tas nekas, ka uz "vidējo ēdāju" turas visi RIMI, PRISMA, MAXIMA tīkli. Kur gan Latvija liks tūkstošiem ģeniālu pavāru!!!!!???? Un kurš gan novērtēs parastās latviešu mājsaimnieces garu un centību!?

    AtbildētDzēst
  3. Īsti nesapratu... Fakeri tādā ziņā, ka sačakarē ēdienu, vai kā?
    Nez ko tad tie pārgudrie iedomājas, ka visas latviešu ģimenes Vincentā ēd regulāri un tā arī gatavo mājās?!
    Kāds jau kādreiz teica, ka nav nekāda pavārmāksla ikrus ar trifeļu mērci pārliet...
    Ai, latviešu pijoliņi žurnālā tikuši, ta nu lecās :D

    AtbildētDzēst